HUD-HUD

Menjelajah angkasaraya, Menerobos sempadan awan, Meruntuhkan tembok atmosfera -Pemburu-syuhada-

Tuesday, October 30, 2012

Tiada Motif

Bismillah wal hamdulillah...

Amaran: Nukilan corat-coret, di awal pagi buta tanpa motif, melainkan perasaan semata.



Senyum. Jangan pernah lelah untuk terus senyum. Sebab senyum tu sedekah. Walau kadang tidak memberi kesan pada diri, namun sekurang2nya... ya sekurang2nya menyenangkan hati orang yang melihat. Tak gitu? :)

Hehe... lama benar tak menulis. Untuk kesekian kalinya, coretan ini bukan untuk sesiapa, semata mencurah luahan rasa yang bersimpang-siur. Dan... Dan tak pernah lelah... lelah kerana...

Jap2, pasang Al-Quran. (tak lah aku mengarut2 ntah pape sangat.) hu.

Surah... Al-Hadid. :')

Tak tahu kenapa suka sangat dengan surah ni. Jap, surah pertama yang saya jatuh cinta... Surah Yusuf, terkesan pada ayat ke-24. Saya suka~ ^^ Oh... saya maksudkan di akhir ayat ke-24 tu. :) & Pelajaran yang tersirat di sebalik ayat berkenaan.
Surah Al-Hadid? hmm... banyak tempat yang saya suka. ^^ Yang paling suka... hm. Banyak la. Semua la yang saya suka~! he...

Hahaha... sah2 aku rasa nak mengarut. :p

Surah Al-Hadid da kembali berulang lagi. :)

Hmm... bimbangkankan keadaan emosi yang tidak stabil. -_- sabo jela. ........
Rupanya, hati ni belum benar2 berlapang dada (memang pon! (".) )
Sukar nak menerima realiti. Aiii... -_-
Bukan realiti yang da lepas, tapi realiti yang sedang & akan terjadi. Aiii... (mengeluh lagi! Aissh!!!)

Oh Huda... cukup2 la engkau mengarut. Baik pegi tido. -_-

Salam mesra, Salam sayang
Salam ukhwah, Salam perjuangan

Ok la, nak charge bateri, charge iman, charge positif. ^^
*Surah Al-Hadid berulang kembali... :)

No comments: