HUD-HUD

Menjelajah angkasaraya, Menerobos sempadan awan, Meruntuhkan tembok atmosfera -Pemburu-syuhada-

Wednesday, February 16, 2011

Pencak Raungan Kampus

بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamu'alaikum w.b.t.

Ah~ Blog ni dah sangat berdebu. Puh~!!! Puh~!!! Puh~!!!


Saya mohon maaf kerana tak dapat menghidupkan blog dengan konsisten. Benar2 saya tak dapat buat masa terdekat. Apa pun~ terasa sangat ingin meraikan sahabat2 yang sedang bergelut di kampus untuk Pilihan Raya Kampus 2011. Heh~! Kerajaan Diktator Mesir tumbang pada 11/02/2011. Cantik seyh tarikh tu. Berkenaan PRK di UKM, begini kan maklumatnya :

Berikut adalah tarikh penting sepanjang tempoh PRK UKM

1)Hari Penamaan : 17 Februari 2011 (Khamis) di Pusaneka dan Fakulti
2)Hari Pengundian : 21 Februari 2011 (Isnin) di Kolej Kediaman, Pusaneka dan Pusat Pengajian Siswazah

Cantik lah jugak~ 17 & 21. Ambik berkat nombor ganjil. Huhu...
Dah3~ mengarut2 la pulak saya ni. Asif.

Tiada pandangan untuk dicetuskan untuk kali ini. Bukanlah tiada langsung, tapi tak sempat untuk mendalami betul2. Cukuplah saya pendam dulu, biar peram bagi masak2 ya. Pepatah Arab ada menyebutkan : "Orang yang tiada apa tidak boleh memberi apa2." Bukankah begitu? :)

Apa2 pun... sedikit daripada saya buat kalian,

"Aturkan Pencak, Ciptalah Gelombang,

Biarkan terdengar Raungan Demokrasi Kampus!"

Takbir~!

Salam mesra, salam sayang
Salam ukhwah, salam perjuangan

InsyaAllah~ saya turut sama hadir memeriahkan Hari Penamaan pada pagi yang barokah 17 Februari 2011, Khamis, Pusaneka UKM Bangi. Salam rindu~! :)

No comments: