HUD-HUD

Menjelajah angkasaraya, Menerobos sempadan awan, Meruntuhkan tembok atmosfera -Pemburu-syuhada-

Sunday, April 18, 2010

~Salam Imtihan~

بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamu'alaikum w.b.t.

Salam Imtihan buat semua... :-)

Saya pasti ucapan saya agak & memang terlambat sebab sudah ramai di kalangan kita yang sudahpun memulakan jihad Peperiksaan Akhir Semester di UKM. (Tak pe, teknologi baru FB tagging telah melunaskan 'hutang' saya) ;-) Sementelah, peperangan saya baru bermula pada 20hb April ni, sehingga 28hb April. Justeru, saya ingin mengucapkan...

"Chaiyy0o0okk3~ HUDA, you can d0 it!" :-D


Jua, buat semua sahabat... tak kesah la berapa jer lagi subjek yang tinggal. Terus berjuang!
All the best ya sahabat2~ :-)

Sedikit santapan buat semua. (Faceb0ok D0wnl0ading) :-D

~Hmm... 'Mengalah' tu, apa ya?~



~D0a Ketika Menghadapi Kesukaran~



Salam mesra, salam sayang
Salam ukhwah, salam perjuangan

~Perjuanganku di Universiti~

No comments: