HUD-HUD

Menjelajah angkasaraya, Menerobos sempadan awan, Meruntuhkan tembok atmosfera -Pemburu-syuhada-

Thursday, October 15, 2009

Bagan Pinang : Ringkas Jer

بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamu'alaikum w.b.t.

Memetik kenyataan dalam HarakahDaily.Net

KOTA BHARU, 14 Okt: Mursyidul Am PAS, Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat mengakui kekalahan di Bagan Pinang kerana jentera PAS tidak mempunyai cukup masa menerangkan dasar dan perjuangan parti dan melebihkan serangan peribadi terhadap calon Umno.

Pada pendapat saya, cukup ringkas. Saya turut memikirkan perkara yang sama... Cuma saya ingin menyatakan sesuatu yang lain berkait dengan BN. Hmmm... senang cakap bagi saya, kemenangan BN di Bagan Pinang bukanlah bermaksud kebangkitan BN. Tidak, bagi saya tidak. Itu bukan boleh dijadikan penunjuk yang baik. Saya highlightkan disini 'PAS tidak mempunyai cukup masa menerangkan dasar dan perjuangan parti' @ bahasa yang lebih mudah, majoriti rakyat di Bagan Pinang tidak faham apa yang PAS perjuangkan. Jadi, teruskan melangkah sahabat2. :-)
Apa pun, saya berlapang dada dengan pendapat masing2.

Sekadar gambar hiasan

"Mak...mak, ada orang tengok kita"

Setakat itu sahaja. huh...huh...huh... pecutan akhir minggu pengkuliahan.
Chaiyyok3!!! untuk sahabat2. :-)

Salam mesra, salam sayang
Salam ukhwah, salam perjuangan

Er... kalau nak takbir pun, lebih baik. Hehehe...

No comments: