HUD-HUD

Menjelajah angkasaraya, Menerobos sempadan awan, Meruntuhkan tembok atmosfera -Pemburu-syuhada-

Tuesday, September 29, 2009

Menyokong Kenyataan...

بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamu'alaikum w.b.t.

Semalam, saya menjengah blog sahabat2, terjumpalah satu kenyataan ni yang berupa tajuk bagi artikel yang disiarkan. Pesta Aidilfitri ; raya kan sebulan oleh ust Syafiq. Saya menyokong.
Memandangkan raya memang sebulan, jadi saya nak ambil kesempatan untuk mengucapkan Selamat Hari Raya, Maaf Zahir & Batin kepada semua umat Islam di seluruh dunia khasnya buat pembaca blog saya. hehe...

Tulus ikhlas dari Huda & sekeluarga. :-)


Huhu... gambar raya yang terbaru xboleh nak ambik. Kak long x bagi transfer sendiri sbb takut virus. Uhuks3... gambar ni masa Hari Keluarga sesamer cikgu-cikgi. Masa ni, sorang adik dah xder... selamat kembali ke rahmatullah. Al-Fatihah buat arwah adinda Afif Afham bin Zuwariah, moga ditempatkan bersama para solehin.

Raya tahun ni camner??? Alhamdulillah. Hmm... saya sendiri x banyak menziarahi rumah sahabat2. Huhu... menunggu jer kat rumah, sanak saudara datang. Paper pun, raya tahun ni agak meriah, terutama masa raya kelima. hehe...

Salam mesra, salam sayang
Salam ukhwah, salam perjuangan

Ha... jenguk2 lah blog ust Syafiq yer. Sama2 koreksi diri dan masyarakat.
Apa jadi dengan Aidulfitri kita??? Kembalikah kita pada fitrah? ...

3 comments:

Farid Albariti said...

tapi kita puasa tak sampai pun 30 hari.. macam mana pulak tue ek??

HUDA AFIQAH HASHIM said...

hehe... tak cukup 30 ea?
tak kira, raya tetap raya! yeah...!!!
:-D

kedahgurlz said...

salam...hudaa...ehh kak huda...huhh

SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN..

walaupun kenal sekejap je..

tp ukhwah y kita bina ari 2..

nani ingt smpai bila2...

u r soo unique...teruskan perjuangan...
salam... ^_6