HUD-HUD

Menjelajah angkasaraya, Menerobos sempadan awan, Meruntuhkan tembok atmosfera -Pemburu-syuhada-

Wednesday, August 19, 2009

HOMESICK

Bismillahi rahmanirrahim...
Assalamu'alaikum w.b.t.

Alkisah...
Minggu ulangkaji, baliklah kejap...3hari.

Masa LI di Serdang...takde fulus...mana boleh balik.

"Mak, kak ingat nak balik minggu ke-3 sem ni, tapi, ada program...maaf mak."

"Mak...kak nak balik 8 hb 8 ni, tapi ada program pulak. Mak, kak rindu nak balik."
"Takpe lah, kalu balik pun...berserabut jugak, rumah tak siap lagi."

"Mak, kak beli dah tiket 20 & 23 bulan 8 ni, pegi balik...kak balik r nanti mak."
(Ah...terlupa ada pembentangan proposal latihan ilmiah)

Mak...........kak rindu, kak nak balik... kak nak balik......

permainan, mempermain, dipermain, bermain2
-AL-MUMTAHANAH-

Mak, kenapa kak harus lalui ni sorang2... kenapa diuji dengan mende2 remeh camni? kenapa tidak dengan perjuangan??? kenapa? Mak, kak nak balik. Kak nak balik...
Mak, kak sakit, seksa... kak nak balik... kak tak nak datang U dah... Kak nak balik mak... Di U ni pun, kak sorang2... kak nak balik...

Salam...
...

Kak nak balik mak...

Aaah... buat penenang hati...

SELAWAT ATASMU

# Sholla alaikallah Yaa Rasulullah
Sholla ala Rasulillah Muhammad Musthofa

Ada satu bintang Sinarnya berseri
Cahaya atas cahaya Tempat yang utama

#

Satu menyampaikan Dua beramanah
Tiga kebijaksaan Empat membenarkan

#

Ikuti sunnahnya Jangan kita ragu
Cubalah sedaya mampu Hidup kan bererti



No comments: